07 maj, 2007

Antar en utmaning igen...

Denna gång kommer utmaningen från Nikki


Tre saker jag inte förstår:
*Meningen med att se BigBrother och andra liknade program
*Hur det man säger i en mobiltelefon kan komma ut i en annan mobiltelefon nånannanstans
*Krig

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
*Datorn
*Telefonen
*Digitalkameran

Tre saker jag gör just nu:
*Sitter framför datorn
*Gäspar
*Lyssnar på Tv´n

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
*Åka till Island
*Leva länge
*Få ett lyckligt liv med F, barnen och framtida barnbarn (o alla andra jag tycker om)

Tre saker jag kan göra:
*Baka goda bullar
*Klara mig utan nästan nån sömn
*Scrappa

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
*Tystnaden
*Barns konversation under lek
*Bebis skratt

Tre saker jag skulle vilja lära mig
*Språk
*Teckna
*Skriva snyggt


Tre favoriträtter:
*Kycklingwok
*Tacos
*Grillat kött med potatisknyten och sallad

Tre personer jag kastar handsken på:
Lerica
Cina (Grodan)
Elin

Inga kommentarer: