30 maj, 2007

Jag bara måste visa

Tove har sin kompis Wilma här idag och leker..dom går på samma dagis och måste jag säga att man får titta till lite xtra för att se om det är Tove eller Wilma som är ute och leker när man hämtar....*s*


Har mer en en gång när jag gått gatan fram mot dagis för att hämta Tove funderat på vad hon har för konstiga kläder på sig...till jag kommer närmare och ser att det inte är Tove utan Wilma. (då menar jag givetvis inte att Wilma har konstiga kläder utan att det är kläder jag inte känner igen)


Lika söta och lika blonda :)






Den till vänster i blå tröja är Tove och den till höger är Wilma

*En liten notering :) Pratade med Wilmas mamma idag och hon berättade att igår när tjejerna lekte (dom gick hem till Wilma senare på em) så hade Wilmas pappa kommit hem, klappat Tove på huvudet och sagt "hej Wilma"...hihi....

4 kommentarer:

Pernillas blogg sa...

Förstår dej, de är väldigt lika de där 2 damerna :D

Anonym sa...

Här har vi kommande Lusiakandidater!

Anonym sa...

Ja, oj vad lika det är. Förstår att det är lätt att blanda ihop dem.

Disanisa sa...

Oh! Dom är ju hur lika som helst! Sött!