15 april, 2007

Alla vi som älskar Dunker klappar nu....

och det gör vi....älskar Dunkers underbara 98-99-00 tjejer som spelade sin första match idag, en träningsmatch i Hällberga. Vilka underbara tjejer och vilken kämparglöd.....Tror alla föräldrar blev alldeles till sig när dom såg det härliga laget.....
Nu vann dom visserligen inte utan förlorade med 6-4.....men dom var SÅÅÅÅ duktiga tjejerna....Det här laget kommer att bli ett lag som motståndarna kommer fasa för om dom fortsätter såhär....
Min Elin (född 99) är med och inte för att skryta..men en snabbare tjej än henne får man leta efter. Ett mål petade hon in och mamma jublade högt :) Hon är överallt och springer som en gasell över planen. Tränarna bara skakar på huvudet och frågar hur hon orkar..... Förstår inte vad hon fått den energin i från....inte från mig iaf *s*.....

Lägger in några bilder på min duktiga tjej. Och visst ser man hur roligt hon haft idag :)
Tror egentligen inte att jag behöver skriva hur mycket det blåste idag.

3 kommentarer:

Unknown sa...

wow! Vilken fotbollstjej!! :-)

Jag förstår att du är stolt!

Pernillas blogg sa...

skit samma att de förlorade, härligt med kämparanda!!! Vilken söt tös du har, och duktig på fotboll också... Antar att du inte hade några problem med att hålla dej vaken efter nattens jobbpass, det var ju riktigt spännande...

Ha det gott!

Lotta sa...

Jag klappar för fullt!

Givetvis hejar jag på Dunker (hette dom så?)