21 april, 2007

Skrivstopp

Känner att det inte kommer nåt kul eller vettigt ur mina fingrar när jag försöker skriva lite..... Kan ju bero på att det inte händer vare sig nåt kul eller nåt spännade i mitt liv för tillfället....
Barnen hostar....tre av fyra....sätter igång vid 22 tiden på kvällen och hostar sig igenom några timmar...sover sen lugnt ett tag för att tidigt på morgonen sätta igång igen...stackars mina sessor...
Tilda är förkyld förutom hostan och jag förstår inte hur mycket snor det kan finnas i en sån liten näsa....hon snorar och dreglar hela tiden och kräks lite däremellan....suck......

Det mest spännande är väl att jag beställt nya scrappapper....igen.......Marie och jag kunde inte låta bli....vi har köpt varsitt papperspaket innehållande 50 mönstrade papper var....spännande.....
Sen ska vi sätta oss och beställa lite cardstock och chalkar mm nån dag.... Det är en försenad födelsedagspresent från min älskade Fredrik....Han visste inte vad han skulle köpa utan jag fick välja själv så betalar han..... :)

En till rolig sak är att nu är semestern bestämd och campingplats bokad :) Det blir en vecka på Öland, i tält. Vi åker i juli tillsammans med Bitte, Jimmy och deras barn. Ska bli så kul *längtar*...
Sen om vädret är bra och det funkar med allt så fortsätter vi nog iväg en vecka till någon annanstans.....

7 kommentarer:

Lotta sa...

Den där förbenade hostan! Blä, vad jobbigt det är. Fast någon gång måste det väl bli bättre?

Härligt med semester på Öland. Skulle bara vara lite mindre med folk bara. :)

Elin sa...

Jobbigt med hostiga barn! Hoppas det kryar på sig snart.

Det där med scrapboking verkar kul tycker jag.

Pernillas blogg sa...

Den där hostan har ju slagit läger här oxå till och från... Inte roligt!!!!

Kul med semester på Öland, Borgholm är ju så mysigt på sommaren... :)

Cina sa...

Hoppas att dina små tjejer snart är bättre. Kul med bokad semester. Vi har hus på Öland så jag har varit där varje sommar i hela mitt liv och jaf verkligen älskar den ön!!

Disanisa sa...

Åh Öland som är så mysigt! Skönt att ha bestämt...


Hoppas ni blir friska snart!

Anonym sa...

Öland längtar jag efter, så mysigt där, kul med kompissemester!

Vill också börja scrappa men det känns verkligen som en djungel, har du några bra sajter?
Vet liksom inte var jag ska börja. ett startpaket, kan det var en bra idé :-)

Världen enligt J. sa...

Känner igen det där med att man inte tycker att man har någonting att skriva om. Dagarna är, åtminstone ibland, bedrägligt lika. Hoppas hostan går över snart - och att inspirationen kommer.