18 april, 2007

Utmanad

Japp...har blivit utmanad av Lotta och självklart antar jag utmaningen :)

A ) Fyra jobb jag haft:
1. Arrestantvakt
2. Resesäljare
3. Taxichaufför
4. Servitris

B ) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Beck (många av dom)
2. Wallander(också flera stycken)
3. Legally Blonde 1+2
4. Twister

C ) Fyra ställen jag bott på:
1. Nyköping
2. Flen
3. Gnesta
4. Malmköping

D ) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Criminal Minds
2. CSI
3. Parlamentet
4. Law and Order

E ) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Turkiet
2. Marocko
3. Öland
4. Vadstena

F ) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. Allt för föräldrar
2. Aftonbladet
3. Tradera
4. Blocket

G ) Fyra favorit-maträtter:
1. Kycklingwok
2. Tacos
3. Grillat kött med potatisknyten
4. Kasslergryta

H ) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. I ett stort shoppingcenter och ha obegränsat med pengar.
2. Vid en pool på nåt varmt ställe, gärna med en drink i handen.
3. På något roligt ställe tillsammans med barnen.
4. --------??????????.

Nu utmanar jag: Cissi, Sofia och Grodan

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul med utmaning!