06 april, 2007

Dagens....

DAGENS:
Klädsel: BH, trosor, strumpor, blus, kofta och byxor
Frisyr: Hängande
Låt: 7 milakliv, Martin Stenmark
Tv: Criminal Minds
Vill ha: Ett långt friskt och lyckligt liv med min familj.
Roligaste: Min underbara familj och att vi är lediga tillsammans

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Tove (dotter)
Såg dig gråta: Vet inte, kommer inte ens ihåg när det hände
Fick dig att börja skratta: Tillan(lilltjejen)
Du gick på bio med: Fredrik, såg Beck, skarpt läge
Gick på stan med: Elin (dotter)
Skickade ett e-mail till dig: Fuji film...av vännerna var det Marie
Skickade ett sms till dig: Bitte

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Ja varje dag till Fredrik
Bråkat med ditt husdjur: Nä, Kalle Kanin är ganska snäll ;)
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej. Drömmer galet gör jag ofta men som tur är så händer det inte.

EXTRA
Vad är du mest rädd för: Att något ska hända F eller barnen
Vill du gifta dig: Ja, såsmåning om vill jag det
Vem hatar du verkligen: Skulle väl vara alla maktgalna psykfall som sitter och bestämmer i världen.
Varit kär: Ja...alltid.....
Kör du bil: Inte just nu, men annars kör jag ofta
Har du ett jobb: Mammaledig nu, men jobbar xtra på helgerna i arresten på Katrineholms Polisstation
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, ibland
Är du ett hälsofreak: Nää....
Är du ensam nu: Nej. Fredrik, Tove Tillan och F´s bror Jocke är här

FAVORIT:
Rum i huset: Vardagsrummet
Typ av musik: Allätare..
Parfym: Använder inte så ofta....
Månad: Alla utom november och februari
Mat: Wokad mat
Dricka: Kranvatten
Godis: Salt lakrits och choklad
Djur: häst

Snodde detta hos Lerica

Inga kommentarer: