04 april, 2007

Ego jag...

säger Grattis ! till mig själv *s*....fyller ju år idag...många år....34 stycken....
Egentligen är jag inte mycket för att fira min födelsedag, men barnen tycker det är jätteviktigt. Så i morse blev jag uppvaktad med sång och hemmagjorda presenter. En födelsedag kan ju inte börja bättre....*glad*..

I söndags var mamma, pappa mormor och morfar här och då fick jag lite pengar och blommor. Vet inte vad jag ska köpa än, men det blir nog något till trädgårn tror jag.

Resten av dan blir det bara att vara hemma. Har lovat barnen tacos ikväll.


Det här fick jag av Emelie 9 år i morse. Det hade hon gjort på miniorerna igår.....kan man få nåt finare??

9 kommentarer:

Busmamman sa...

Grattis på födelsedagen Nina!!!

Anonym sa...

Grattis grattis på födelsedagen. Härligt brev från Emelie. Jag hoppas att du har haft en bra dag och även resten av dagen. Det var länge sen men jag hoppas att vi kan ses snart. Många grattiskramar Sanna

Lotta sa...

Grattis på födelsedagen! Hurra, hurra, hurra, hurra!!!!

Hemmagjorda presenter är de bästa. Blir ju smått tårögd när jag läser brevet du fick från Emelie. Vad gullig hon är.

Pernillas blogg sa...

Grattis på födelsedagen :)

Gullunge, så fiiint!!!

Hoppas att du fått tårta till middag och många grattiskramar idag!!! Här kommer en från mej! Kraaaam på din födelsedag...

Unknown sa...

GRATTIS!!!!!

Åh, vilket fint brev! Jag gillar det skarpt! Speciellt att hon även tog med lite negativa sidor ;-)

Ponder sa...

Ja må hon leva, ja må hon leva... *sjunger för full hals* STORT grattis på födelsedagen, hoppas du haft en bra dag, men med en sån start är det väl svårt att misslyckas. :) Jätte fint brev hon hade skrivit, din Emelie, blir alldeles varm i hjärtat!

Nina sa...

Tack för alla grattis :)Kram

Frida sa...

Grattis en dag för sent! :) Vad gullig hon är Emelie!

Miss Mess sa...

Grattis i efterskott! :0)

Vilket fint litet brev du fick! Gullunge!