29 augusti, 2008

Tuff vecka

Ja, nu är äntligen denna vecka snart över. Jag jobbar bara ikväll till 23 och i morgon till 15, då är åtta arbetsdagar i sträck över. Sen är jag ledig tre dagar.

Jag har börjat kl 16 denna vecka, kommit hem mellan två och tre varje natt, somnat närmare fyra och sen gått upp 06,15.
Skickat ungarna till skolan, varit med Tillan på dagis och sen hem, fixat lite och åkt iväg igen.

Idag är Tillan själv på dagis och jag har sovit middag 1,5 timme. Kroppen har snart tömt alla reserver känner jag.

I morgon kväll har jag bokat plats i soffan och tänker inte röra mig en centimeter mer än jag behöver.

2 kommentarer:

Ponder sa...

Att du orkar, jag skulle vara död efter en sån dag och natt... Var rädd om dig så att du inte tar ut dig för mycket, okej?

Anonym sa...

Du är, utan tvekan, min vardagshjälte. Hoppas att du snart får lite tid att bara vara, för det behöver man förstås också ibland.