01 augusti, 2008

Grattis Emelie

För 11 år sen satt jag med en alldeles nyfödd bebis i min famn. Mitt första barn. En perfekt liten flicka och jag kunde inte vara lyckligare.

Allt kändes så stort och nytt och jag undrade vad det var för en liten person som landat i mitt liv.











Idag fyller min första flicka 11 år. Hon har blivit en stor tjej men fortfarande lika underbar. Hon är snäll och go. En smula disträ emellanåt, försjunker djupt ner i böcker eller tv.
Hon är en stark person som står för vem hon är och vad hon tycker och tror på. En egenskap som fler människor borde ha.
Hon älskar att pyssla. Just nu gör hon smycken till alla hon tycker om. Spelar fotboll och rider gör hon också.

11 år och önskar sig pengar, presentkort på H&M och smink i födelsedagspresent plus ett minneskort till mobilen.
Min tjej blir stor.....






Ett armband hon gjorde till sin faster Annika

2 kommentarer:

JenniferPallin sa...

Grattis Emelie! /Peter, Jennifer & Gabriell

Anonym sa...

Grattis i efterskott=)Kram Emil rasmus och josefine