07 augusti, 2008

Lite off igen

Nu är det visst stillestånd i bloggen igen.

Jag jobbar ungefär varannan/var tredje natt just nu och är sen vaken på dan efter. Sover nån timme på morgonen bara och vilar en liten stund innan jag åker.
F har semester och vi håller på massor här hemma (därför jag inte sover för vi måste hinna klart innan han börjar jobba igen).
Emelies rum i källaren är nästan klart och alla hennes saker är där nere i en väldans röra.
Idag har jag flyttat alla Tillans leksaker från vardagsrummet till det rum som hon och Tove ska dela samt röjt och plockat ordning alla spel. pussel och leksaker som redan finns där.
F håller på att måla trapphuset ner mot källaren och ska sen måla hallen där nere för att Emelie ska kunna flytta ner.

I morgon blir det troligen en sväng till tippen och nästa vecka en sväng till IKEA.

Tack för all tummhållning om jobbet. Ska bli spännande på lördag att se hur det går.

3 kommentarer:

Lotta sa...

Men hur orkar du? Får jag inte 8 timmars sömn är jag mer död än levande. En natt går väl an men inte fler.

Var rädd om dig!

Anonym sa...

Du är min idol när det kommer till vardagslivet. My God kvinna, hur orkar du!? Själv blev man allt lite trött i armen när man diskade frukostdisken och unnade sig att ligga i sängen en timme och pusta ut.

Anonym sa...

Jag ansluter mig till din fanclub! Vad går du på människa! Jag orkar knappt ta mig ut varje dag!