08 maj, 2011

Prosit

Hälften av mina familjemedlemmar har varit förkylda och nu har de visst varit så givmilda så de gett mig en dos av sina basilussker. Igår fick jag jätteont i halsen och idag har jag huvudvärk och en massa äckligt snor plus att det börjar bli tungt att andas. Känner att jag snart kommer se ut som jag är släkt med Rudolf med röda mulen.
Plus är att jag är ledig till på onsdag eftermiddag. Minus att jag hade planer på att hinna en massa i helgen. F är också förkyld så vi har mest tagit det lugnt och försökt få nya krafter inför jobbveckan.

Sex maskiner tvätt är tvättade och undanplockade. Älskar det här vädret när man kan torka tvätten ute. Det går så fort jämfört med att den ska torka inne och det tar nästan två dagar ibland.
Vi har också hunnit iväg och shoppat skor till tjejerna och mig. Nu ska vi väl hoppas att sommaren kommer så vi har köpt lite sommarskor.

I morgon är det skolarbete som gäller, sen utvecklingssamtal med  Emelie och på eftermiddan har jag lovat Tillan att hon ska få cykla och vara i lekparken.

IMG_1824

Inga kommentarer: