22 maj, 2011

Dag 15 – En låt som beskriver dig

Jaha dags att fortsätta med låtutmaningen. Har ju bara kommit halvvägs. Det här med en låt som beskriver mig är svårt. Jag har inte hittat nåt som passar.....så jag passar på den här. Så tråkig är jag. Eller jag vet en låt, men jag kan inte länka till den. Det är en låt med bandet jag lyssnade på igår när jag var iväg. Rickard Vågerud. Kommer inte ihåg vad låten hette men den texten handlade om att en dag kanske jag kan vara nöjd med mig själv och det jag gör. Väldigt fin låt som verkligen kändes att den stämde på mig. Synd att jag inte har nån länk till den.
Sitter dessutom på jobbet nu och skriver och på den här datorn finns inget flashplayer (eller vad det heter) så det går inte att se "rörliga" klipp typ youtube etc. Annars finns Rickard Vågerud på MySpace bla. Värt att lyssna på.

Inga kommentarer: