11 juni, 2009

Tebax

Nu är jag tillbaka igen och jag överlevde de hektiska veckorna som varit

Igår och idag har jag varit i skolan. Vi har fått en massa "läxor" (läs inlämningsarbeten) över sommaren som jag ska göra nästa vecka och veckan därefter så jag kan få koppla bort det ett tag sen.
Skolan har gått bra. Det jag lämnat in har jag hittills fått VG och MVG på. Ett arbete var visst ett av de bästa i klassen *stolt* och det känns ju helt okej.

I morgon har mina stora prinsessor skolavslutning och sen sommarlov och jag har tagit föräldraledigt för att kunna vara hemma fyra veckor med dom. Nu vill vi har sol och varmt så vi kan tillbringa tiden vid sjön och äta glass och jordgubbar :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till dom jätte bra betygen, skit bra gjort :)

ja, lite sol o värme skulle ju inte skada.