18 juni, 2009

Tror på en trevlig helg

Midsommar och ledigt. Skulle egentligen jobbat men sa bytte bort dom passen. Skönt

Nu har jag två stycken stora kladdkakor i ugnen. Det ska bli kladdkaketårta med chokladkolaglasyr, dekorerade med grädde, jordgubbar och svenska flaggor och de ska avnjutas i morgon.
Vi åker till F´s syster som vi oftast gör på midsommar. I morgon beräknas vi bli ca 25 personer där. Sill lunch på dan och sen grillning på kvällen. Vi kommer sova kvar där och det känns ju extra trevligt.

På lördan kommer en annan av F´s systrar hit med sina barn. Jättekul.

Söndag ska vi fira pappa som fyllt år och sen har Emelie match.

Nångång under helgen ska vi också träffa en kompis till mig (och Emelies gudmor) som är i krokarna. En kompis som jag förut träffade så gott som dagligen och nu bara några gånger per år.....Det ska bli jättekul att ses.

Sen är helgen slut, men vad gör väl det för jag har ju fortfarande semester.

Ha en riktigt trevlig midsommar allihop

Kram

2 kommentarer:

Trulsan sa...

Vilken helghelg! Hoppas ni hade det riktigt trevligt. Och att ni inte fick lika mycket regn på er som vi... *s*

Skönt att vara ledig nu då! OCh nu skulle solen komm aokcås hörde jag *tummen upp*

Kram

Trulsan again sa...

Vilken HELhelg skulle det vara *fniss*