31 maj, 2009

Det är mycket nu

Just nu är mitt liv ganska fullspäckat. Det är jobb sex dagar i veckan, skola, skolarbeten, födelsedagar (inte i familjen som tur är), student, igenväxt jordgubbsland, blomplantering, översvämmad tvättstuga (översvämmad med tvätt), dammråttsinvasion, utvecklingssamtal, föräldrakväll i Toves klass, brännboll med Elins klass, hopptävling för Emelie, fotbollsmatcher, träningar och detta är de två kommande veckorna.

Sen ska jag också hinna köpa presenter till födelsedagar och student, avslutningskläder till barnen, klippa barnen, göra kort till födelsedagar och stundenter och beställningskort och försenat morsdag kort (mamma är bortrest så det är därför), förtidsrösta i Eu valet eftersom att den 7 juni jobbar jag först och åker sen direkt på studentfest *försöker andas lite*

Så nu behöver ni inte undra varför jag inte uppdaterar bloggen så ofta.

Och sen……..sen har jag fyra veckor semester….hoppas jag iaf…(första veckan ska jag iof göra lite skolarbeten men eftersom att jag inte jobbar så är planen att jag ska sitta i solen på altanen och göra dom medans stora tjejerna är på sommarkul och Tillan på dagis)

3 kommentarer:

Anonym sa...

oj,oj,oj, jag är aldeless svettig nu efter ha läst allt du gör.
Du är otrolig uthållig.

men snart blir det semester :)

Jenny sa...

Att det hopar sig så väldigt vid den här tiden varej år är nog för att vi skall kunna värdesätta semestern ännu mer ;)

Anonym sa...

*Får hjärtklappning och nervösa svettningar av att läsa om allt du företar dig under samma tid som jag lyckas diska en omgång och möjligen hinner sätta upp håret*