15 juni, 2009

Första "semesterdan"

Idag är det min första "semsterdag". Eftersom att jag jobbar på timmar så har jag ju egentligen ingen semester att ta ut, men det är de sparade föräldradagarna som går åt nu för ledig behöver jag verkligen vara.

Dagen har än sålänge tillbringats med att lämna de tre stora på sommarkul och sen har jag och Tillan varit på mitt jobb för att reda upp lite strul. Kan inte skriva så mycket om det eftersom att detta är en öppen blogg, men jag har hamnat i konflikt med ett psykfall till kund som påstått både det ena och det andra som inte är sant. Hon har även hotat med polisanmälan mot mig.
Nu har vi träffats och det är bara att vänta och se vad som händer i fortsättningen.
Jag hoppas det ger sig nu så jag kan få vara ledig utan att ha det här och bekymra mig om också.
Fast jag vet ju att jag inte gjort något fel, men jag orkar inte med sånt här just nu. *suck*

Nu hoppas jag att det är slut med regn för idag så jag kan ta en promenad och hämta hem tjejerna igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du får en härlig ledighet, jag jobbar nästan 4 veckor till. Men vi kommer att fira midsommar i Årdala, vi kanske kan hinnas ses. Kram Sanna

Fia sa...

Ja det va ju bättre tycker jag..
det skulle jag kunna svara ja på, utan att känna dåligt samvete. Men självklart är ju tanken när man gifter sig att man ska leva livet ut.. men som sagt, livet kan ju skilja en åt på flera sätt.. och jag vill därför inte lova något som jag inte känslomässigt kan styra över.. :-)