23 juni, 2009

Trögt idag

Helgen blev inte riktigt som vi planerade, men vi hade otroligt trevligt iaf. Vi blev kvar längre hos F´s syster och umgicks med dem och deras trevliga grannar. Barnen har badat och åkt fyrhjuling hela helgen. Vi har ätit och ätit och ätit känns det som. Sen har vi pratat och skrattat mycket.

Nu sitter jag på altanen med mina skolböcker. Tanken är att jag ska få något gjort, men jag tror att hjärnan tagit semester idag.
Jag har en bok som ska läsas och skrivas recension på, men det går inte att läsa för ögonen åker bara igen.
Sen har jag en massa skrivuppgifter. Men boken är så tråkig och frågorna är svåra och det går bara inte att svara på dom.
Sen ska jag skriva 2-3 sidor om psykisk ohälsa. Jag har skrivit 1.5 och sen tog det stopp.

Nä, jag går och hänger tvätten istället och fixar lite kaffe så kanske det känns bättre sen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas för dig att det lossnar i morgon, så du får det gjort.

Du är duktig

kram