11 maj, 2009

Testar nya kakor



Vi har testat några nya kakor. Singoalla med Lakrits lät ju lite sådär. Omdömet blev okej. Barnen gillade dom, jag tyckte att dom gick att äta men det blev ju ingen favorit.
Lakritssmaken var ganska klen.
Sen testade vi nya Ballerina Choko. Jag älskar ju de andra Ballerina kakorna så jag var ju tvungen att prova dessa också. Men urk vilken besvikelse. Det smakar som om man tuggar på kakao. Gillar man väldigt mycket mörk chokladsmak så visst...men jag gillade dom inte. Barnen tyckte sådär. Det var nog bara Elin (10) som gillade dom ordentligt.


4 kommentarer:

Jenny sa...

Jooo. Ballerina choko är ju tidernas goaste :)

Anna sa...

Åhh, jag måste också testa dessa nyheter nån dag!
Men de går dåligt ihop med GI dieten.... =)

Anonym sa...

Singoalla har jag inte änns sett. Nya ballerina har vi köpt hem, men jag hann inte smaka förrens dom var slut.

Anonym sa...

Åh, har inte ätit Ballerina eller Singoalla på minst ett år. Det får bli nästa steg på min "Saker jag ska lära mig äta igen"-lista.