09 maj, 2009

Hemma igen

Nu har jag kommit hem efter en lyckad dag.
Som Elin skrev i sin kommentar så blev det trevligt trots att jag inte trodde det :)

Vädret har varit helt okej förutom en liten kort regnskur när vi gick från ena stället till det andra.
Maten var toppen
Skoj att träffa alla trevliga släktingar
Min släkt är väldigt normal och lätt att umgås med
Barnen har haft jättekul med mina kusiner och sin mormors sysslingar (ja, vår släkt är lite snedfördelad i ålder)

Det tråkiga var att jag har ont i halsen och har nästan tappat rösten så jag satt mest tyst och lyssnade. Men det var helt okej för alla andra hade så mycket att säga :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Släktträff kan visst vara kul ändå ;)¨

Kul att det blev så bra ändå, det är så skönt när det funkar och man kan sitta och bara mysa!

Åsa