07 maj, 2009

Snart dax igen

Nästa vecka är det dags för skola igen..och har jag pluggat ordentligt?
Svar: Nej
Jag blir så trött på mig själv att jag inte kan skärpa till mig och sätta mig med böckerna...men det går inte att koncentrera sig...det finns så mycket "ska bara" att göra......
Och det är inte så mycket konkreta saker vi har i läxa utan mest en massa läsa och försöka få det att fastna...och då är det svårare tycker jag. Bättre med sånt som ska skrivas och lämnas in. Etiken tex, den lämnade jag in med tre veckor till godo.
Dessutom, när jag sätter mig ner och läser blir jag så himla trött så jag somnar nästan.

Igår kväll satte jag mig och försökte skriva på mitt arbete om spelberoende som ska vara inne den 13 maj...men vad händer..jo jag somnar (satt i fåtöljen med laptopen i knät). Men är man så dum så man sätter sig när klockan är 22.30 och tror att man ska orka fast man varit uppe sen 5.45 får man väl skylla sig själv.

NU ska jag iaf sätta mig och skriva lite om Word of Warcraft.

1 kommentar:

Jenny sa...

Spännande ämne :) Säg till om du behöver veta något!