09 maj, 2009

Men....

Idag ska vi på släktträff och träffa dels såna jag träffar då och då, men även såna som jag inte sett sen jag var typ liten

- Jag har ingenting snyggt att ta på mig
- Håret är en total katastrof. Spelar ingen roll att det är nytvättat för det ser ändå inte rent ut
- Jag har ett hemskt sår under näsan
- Den mindre roligare delen på månaden började idag så humöret är ju allt annat än på topp
- Jag är trött och har ingen som helst lust att vara trevlig idag
- Barnen är allt annat än roliga. Sura, griniga och har bråkat med varandra hela dan

Känns det som om det kommer en bli en lyckad dag........nope *skakar på huvudet*

1 kommentar:

Elin sa...

Hoppas att släktträffen trots allt blev trevlig. Det brukar oftast vara trevligt när man väl kommer iväg även om förutsättningarna inte är så bra.
Kram