08 oktober, 2006

Ullared

Igår var jag och Tilda till Ullared och shoppade. Utrustad med två kompisar, sjalen en bilstol och en skötväska åkte vi. Bussen gick 02,30 och vi var framme lite före 7,30. Tilda sov hela vägen ner. Väckte henne när vi var framme så hon fick äta.
Men så mkt folk det var. Jag fick nästan panik därinne. Man kan liksom inte gå och titta utan river åt sig det man tror ser bra ut och det man tror man ska ha.
Ridvästar och lite andra hästsaker till Emelie och Elin, kläder till mig faktiskt *s*, finkläder till barnen att ha på dopet på lördag, lite julklappar och en väldans massa strumpor kom jag iaf hem med. Plus en hel massa annat.
Det gick bra med Tillan där nere. Hon sov mkt i sjalen.

Idag har barnen och jag provat kläder. Allt passade faktiskt. Utom ett par jeans till Emelie som var förstora.

Idag har Tillan varit på sitt bästa humör. Hon som annars är så sparsam med sina leenden har fyrat av ett helt gäng idag. Se själva.......

Inga kommentarer: