09 oktober, 2006

Beök av prästen


I dag på förmiddan så var prästen som ska döpa Tillan här och hälsade på. Han vikarierar i kyrkan den här helgen. Trevlig och pratsam var han. Emelie och Elin ska läsa varsin dikt. Dom har övat härhemma och lärt sig dikterna utantill. Tycker det är duktigt. Dom läste igenom några gånger kan det sen utantill...Elin har ju ändå bara börjat första klass nyligen.

Tilda har haft nån sorts vakendag idag. Hon som sover väldigt mkt har knappt sovit alls...Tillslut satte jag henne i sjalen när jag skulle gå med Tove till kören. Då somnade hon iaf.
Dom är ju så söta barnen på minikören...ett gäng 4-5 åringar...Dom ska vara med i en musikal med barnen från stora kören. Då ska dom vara små måntroll. Ska bli kul att se....

Annars har det varit lugnt idag. Har försökt att komma ikapp med tvätten. Finns ju liksom ingen hejd på hur fullt det kan bli i tvättstugan. Att jag köpte en massa lakan när jag var till Ullared gör ju inte att det blev mindre tvätt...

Slänger in en bild på min busunge Elin som nästan alltid har glimten i ögat.

Inga kommentarer: