08 januari, 2009

Vardag igen

Nu är det slut på det härliga jullovet och barnen är tillbaka i skolan. Jag har ju jobbat en del under lovet, men ändå varit ledig mycket. F har också varit hemma mycket så det har verkligen varit lov för en gångs skull.
Vi har sovit till både 9 och 10 på mornarna, ätit frukost vid 11 och bara haft det bra.
Att snön kom gjorde ju inte saken sämre för barnen har varit ute hela eftermiddagarna och lekt och åkt pulka.
Vi har hunnit träffa en del släkt och vänner som vi inte sett på länge, barnen har haft kompisar sova över och Elin har varit med sin bästis hela lovet och dom har sovit hos varandra nästan hela tiden.

Men nu är det över. Skolan och dagis är igång och nästa vecka börja min skola. Heltid studier på distans samtidigt som jag ska jobba så mycket jag kan för att få ihop ekonomin. Känns som det kommer att bli en tuff vår.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller tummarna för att du ska få ihop det!!

-Åsa