12 januari, 2009

Äntligen måndag

Känns lite dumt att tycka så men nu har jag jobbat hela helgen, 23 timmar på två dagar (8 i lördags och 7+8 i går) och då är det skönt att det är måndag.

Idag ska jag sova när jag kommer hem*. Sen sätta mig och ringa lite samtal, buda på en bok som jag behöver till skolan  och som finns på Tradera. Sen ska jag duscha, hämta barnen laga mat åt min familj och sen……sen ska jag på fest på mitt “gamla” jobb som jag jobbat på hela hösten. Dom har ju stängt ner det stället, men i dag har dom fest för allt personal som jobbat där. God mat kommer vi säkert att få och gott att dricka. Så jag kanske kommer att dricka en hel drink eller nåt. (ungefär maxmängden av vad tråkmånsen Nina dricker *s*)

Sen……på onsdag börjar skolan…..

(*en liten förklaring,  jag sitter mitt i natten på jobbet och skriver på laptopen i Live Writer men har ingen nätuppkoppling så jag kan inte tanka upp inlägget förrän jag kommer hem)

3 kommentarer:

Lotta sa...

Hinner du ta det lugnt nu innan skolstarten? Inget mer jobb? Du kan behöva lite semester tycker jag. :)

Spännande med skolstart. Lycka till!

Anonym sa...

Jag förstår att det känns skönt med måndag när helgen varit så full av arbete!

Åh, då börjar du ju skolan i morgon - spännande!

Anonym sa...

Lycka till med skolstarten i morgon =)