25 januari, 2009

Här är jag

Nu är jag tillbaka, åtminstonde för en kort uppdatering.
Tack snälla ni som tänker på mig.

Det är ingen fara med mig, luften gick ur ett tag bara. Men vi är friska och krya och livet tuffar på.

Jag jobbar dagtid i veckorna, delad tur. Jobbar ca 6,30-8,30. Åker hem, äter frukost och sätter mig med läxböckerna och åker sen tillbaka och jobbar 12-16.
Sen hem igen, (F och jag slutar ung samtidigt så vi hjälps åt med det som görs) hämtar barnen, lagar mat, röjer undan i köket, läser läxor med dom, skjutsar och hämtar till nån aktivitet, fixar med tvätten och sen är det dusch, slappa lite och sen sova.

Sen jobbar ju jag oftast nånting på helgen också.

Igår kväll var jag hem till Marie och försökte pyssla lite, men jag hade varken ork eller insperation så det blev mest prat :)
Men det var skönt att göra nånting annat än att jobba en lördagkväll.

Skolan känns bra, men det kommer att bli jobbigt. Det svåra blir att prioritera om, att använda fritiden till att plugga på. Så pysslandet kommer ju att stå still.
Men jag kommer blir stolt över mig själv om (eller jag ska väl säga när) jag klarat det.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Skönt att höra att du lever.

Låter som du har fullt upp men håll ut. Skolan varar inte för evigt och tänk så bra det blir när du är färdig. :)

Kram!

Ponder sa...

Jag tycker du kan vara stolt över dig själv redan nu som orkar med. Jag är evigt imponerad av dig!

kram