20 oktober, 2008

Hemma igen

Nu är vi tillbaka hemma efter vår shoppingtripp. Med en rejält fullastad bil.
Några tusenlappar fattigare, väldigt mycket tröttare men nöjd med helgen. Jag körde både dit och hem. (Självvalt)

Tack Mi, Ullis och Lena för en trevlig helg.
Jag kan säga att på den ca 5 timmar långa resan (inkl lite rast) så var det inte tyst många sekunder inte :)

Nu är i princip varenda julklapp inhandlad och det är bara den 20 oktober. Det som inte köptes i helgen vet jag på ett ungefär vad jag ska ha så det ska beställas framöver.
Sen så är alla garderober välfyllda med underkläder och jag har äntligen köpt en höst jacka efter att ha gått i min sommarjacka med tjock tröja under i flera år.
Lite jeans och tröjor till mig och barnen. Strumpbyxor, tights och pyamaser blev det också.
Plus en väldigt massa annat smått och gott.

7 kommentarer:

Anna sa...

Trevligt! Och gud va skönt att ha i stort sett alla julklappar fixade. Här saknas forfarande alla...

Anonym sa...

Jag önskar att jag också var ute i god tid när det gäller julklappar. Det blir så lätt sista minutens stress!
Hälsningar, Päivi

Världen enligt J. sa...

Nu blir jag avundsjuk! Alla julklappar inköpta...jag har inte ens börjat!

Anonym sa...

Inte illa! Jag vill också åka dit!

Anonym sa...

Härligt!!

Jag ska inte dit förräns till våren men då, då smäller det!

-Åsa

Anonym sa...

Det låter helt klart som en mycket lyckad shoppingrunda! Och så otroligt skönt att ha julklapparna avklarade redan nu. Jag har lovat mig själv att vara klar med julklappsinköpen till den 1 december, så jag får snart sätta fart.

Anonym sa...

Va skönt att nästan alla julklappar är klara.
Här har det inte börjats än.