03 oktober, 2008

Buzzador

Jag har fått nya saker att testa från Buzzador.
Det är ett ställe där man kan få testa nya saker och sen berätta om dom för sina vänner.

Intresserad??? Kolla här --------------

Den här gången fick jag prova nåt som heter Knorr Vie Kidz.
Det har ni kanske sett på tv reklamen.
En liten "shot" innehållande endast frukt och grönsaker. Inget socker eller tillsatsämnen.
Ett smart litet mellanmål om man är iväg nånstans eller hemma.
Varje 100ml innehåller minst 200gr frukt och grönt.
Den riktar sig till barn mellan 6-12 år.

Så här ser dom ut.


Om det är nån som bor nära och vill testa så har jag i kylen. Bara att säga till :)
*Tillägg: Mitt betyg på denna frågade Sofia efter...tja..vad ska jag säga. Positivt att den inte innehåller några tillsatsämnen. En av barnen älskade dom, en tyckte sådär och den tredje tyckte inte alls om dom (hon är iof kräsen med mycket)
Men 4 av 5 får dom nog iaf. :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Och ert betyg?

Anonym sa...

Hej Nina!
Har glömt att tala om att barnen
gillade drycken.
Den var jättegod tyckte dem så den gick hem. / Lena

Lollo sa...

Visst e det kul med Buzzador!!
Sist fick jag testa hundmat!