20 september, 2008

Just ja, fördelarna också

Kom på när jag skrev förra inlägget att det kändes så negativt.
Men det finns ju vissa fördelar just nu med att jobba kväll och det är att närmaste 2 veckorna ser det ut så här

-Emelie tandläkaren
-Tillan logopeden
-Tove till vårdcentralen och kolla öronen
-Elin göra ansträngningstest hos astmasköterska
-Jag tandläkaren
-Emelie göra ansträngningstest hos astmasköterska
-Teckenkurs tillsammans med förskolepersonal.

Förstå om man hade jobbat dagtid. Då skulle man ju behövt hur mycket ledigt som helst.

4 kommentarer:

Jenny sa...

Fullteckant schema verkligen! :)
Jag går också på teckenkurs nu. det är jättekul!!
Vi har fått två barn på avdelningen där jag arbetar som behöver stödtecken. Hur går det för Tillan på fskl, kan någon i personalen tecken sedan tidigare?

hannahoj sa...

Hej hej!

Du har vunnit en PIF hos mig. GRATTIS!
Om du mailar mig din adress så skickar jag din PIF-vinst.

hannnahoj@hotmail.com

/Johanna

Anonym sa...

Klart att det finns fördelar med att jobba kväll/natt och just nu var det en enorm fördel :-)

Kan du göra ett kort till mig på, jag kom precis på det att svärmor fyller 65 och så klart behöver ett extra fint kort men dilemmat är att jag behöver det till nästa onsdag i så fall för då fyller hon!

-Åsa

Anonym sa...

*Svimmar av blotta ansträningen det innebar att läsa igenom ditt veckaschema*