19 september, 2008

Jag är trött

Nu börjar det kännas att jag sover alldeles för lite och jobbar mycket.....Max 4 timmar per natt och sen 1-2 timmar på dan fungerar ett tag, men inte i längden.
Jobbar tom nästa söndag (är ledig nu på söndag, men jobbar fredag+lördag kväll och F jobbar hela helgen så det blir inget sova) sen är jag ledig fyra dagar. Det ska bli så skönt.

Jag missar varenda föräldramöte för att jag jobbar. Annars är jag alltid noga med att gå på alla, har nog inte missat ett enda tidigare.
Missar Emelies ridtävlingar och tjejernas fotbollsmatcher.

Men jag trivs jättebra på jobbet och om några veckor är jag arbetslös så det är bara att jobba på när jag kan.

Nästa helg är jag ledig på lördan och ska på stor scrapträff i Stockholm *längtar*. Det ska verkligen bli roligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken kämpe du är! Helt galet vad du orkar mycket! Förstår att det tar ut sin rätt tillslut!