30 september, 2008

Scrapträffen

I lördags var jag med Marie och Mia på en stor scrapträff i Stockholm. Vi var där från 10 -22 och hade en kanondag.
Tänk en hel konferanssal med pysslare. Så här ser det ut då......


Givetvis så fanns det möjlighet att handla. Så mycket som jag jobbat så tyckte jag att jag var värd det *s*. Det blev lite smått och gott. Bla en ny skärmaskin som skär rakt, vilken min gamla inte gjorde.
En hel del till journaling som jag hittills varit dålig på men nu försöker att få till på mina Lo´s.
Sen lite thickers, blommor papper och inte minst ProMakers och Polychromos pennor *I love*. Har färglagt en del med promakers pennorna och dom är underbara.




Jag skapade faktiskt lite också. Inte jättemycket för det fanns ju så mycket annat att göra som att prata, handla och låna lite stämplar :)
En Lo om mig själv (den första jag nånsin gjort). Var till en tävling där man skulle beskriva sig själv med ett enda ord....


Sen blev det lite Tillanbus

och sist men inte minst Emelie.


Nu längtar jag massor till nästa träff, men jag lär inte komma iväg förrän tidigast till våren.....

5 kommentarer:

Cissi sa...

åh så kul det ser ut!! Du är så himla duktig. De är jättefina!

Anonym sa...

Vilken rolig idé med storträff för pysslare! Jag önskar jag hade tålamod nog att pyssla, men det skulle förmodligen flyga pärlor, papper och tejprullar i luften för varje gång jag inte lyckades på första försöket ;).
Du är verkligen jätteduktigt, vad fint det blev!

Lollo sa...

Ser kul ut. Färglägger du stämpelmotiven med de pennorna?
Ska lägga ut lite kort jag gjort oxå nu när alla har fyllt år!!

Lotta sa...

Åh, vad snyggt det blev!

Inte dåligt med pysselmaraton. :)

Anonym sa...

Åh va du är trixig! Önskar jag hade hälften av din pysseltalang!