27 december, 2007

Det var det....

Ja, så känns det ungefär just nu. Det var det.....Nu är det vanlig dag igen, F jobbar och julen är över.
Vi hade det bra i jul. Vi åt mycket god mat och fika. Barnen fick massor med paket.

Emelie fick bla: Pärlor till smycken, Guinnes rekordbok, lakan till sängen, pengar, tröja, polly pocket, dataspel och lite annat.

Elin fick: LasseMajas detektivbyrå på dvd, en smyckehållare, tröja, pengar, armband, örhängen, scrapsaker mm

Tove: Tröja, jeans, pengar, spel, bratz, pennor och pysselböcker, lera och lite annat.

Tilda fick: Kläder, kläder, kläder(Tack Jenny för allt fint), Fisher Price Little Peoplesaker, en docka och ett pussel mm

Sen fick alla barnen biljetter till Disney on Ice i Cloetta Center, Linköping den 26 januari. Det var vi som köpte för vi tyckte det kunde vara roligt att göra något tillsammans.

Fredrik och jag fick ett värdebevis på tapeter till sovrummet där tapetsering ingår. (Tack Pappa :))
Sen fick jag lite pengar, choklad och annat. Igår var jag iväg och köpte mig en fotoskrivare för pengarna. Jag ska försöka installera den senare idag. Jag har länge velat ha en sån, och nu har jag det *glad*
Jag har även beställt lite pysselsaker till min scrapbooking och kort och stämpling.

Nu sitter stora barnen tillsammans med en kompis och ser på LasseMaja. Tove leker med en annan kompis på sitt rum och Tillan sover. Jag håller på att försöka komma ikapp med all tvätt som blev liggande iom sjukhusvistelsen och och julen.

4 kommentarer:

Cina sa...

Stackars lilltjejen. Hade inte läst här förra veckan så jag hade missat att hon varit så sjuk. Skönt att hon blev bättre så ni kunde fira jul hemma.//Grodan

Världen enligt J. sa...

Låter som en bra jul och många fina julklappar! Skönt att Tillan mår bra igen!

Anonym sa...

Låter som en bra jul....:)
Gott nytt år!

Anonym sa...

Vilka fina presenter oh kul idé med biljetterna!