13 december, 2007

Lucia

Idag har vi haft mysmorgon framför Tv´s luciatåg. Jag gick upp lite tidigare och bredde smörgåsar, fixade varm oboy och dukade i vardagsrummet och tände ljus.
Hur mysigt som helst....en stund till Tove tröttnade och började tjafsa om allt möjligt...sen när det och julkalendern var slut och det var dags att borsta tänderna så blir det ännu mer tjafs mellan Tove och Elin...bläääää.

Nackdelen med flera barn är ju detta tjafsande och att det ska vara så svårt att hålla sams :(


Men vi hade mysigt en stund iaf.
Häromdan fick jag den här lappen av Elin :) Vet inte riktigt hur jag ska tolka den, men kul var det *s*



Tänkte att jag snart ska lägga ut bilder på julkorten jag gjort, men jag är inte säker på att alla kommit fram än, så det får dröja nån dag till.

1 kommentar:

Unknown sa...

Klart du är en klämmig tjej!!! Vilket roligt uttryck! Det är inte så ofta man hör det :-)