16 december, 2007

Julkort

Nu hoppas jag att julkorten som jag skickade i början av veckan har kommit fram. Här är iaf några av dom som jag gjorde. 8 stycken totalt.....lägger uppp fyra nu. Nästa år blir det nog fler, men eftersom jag är nybörjare på det här med stämpling, färgläggning och att göra kort så fick det räcka :)


Korten är gjorda med hÄngla stämplar (http://www.hanglar.com/) som jag har färglagt med distressfärger. Sen har jag klippt och klistrat och stämplat snöflingor som jag duttat lite glitterlim i....typ.... Jätteroligt var det :)












3 kommentarer:

Pernillas blogg sa...

Jättefina!!! Vill oxå!!!

Lotta sa...

Vad kul att göra sina EGNA julkort och tänk så kul att få ett julkort som man vet att avsändaren har lagt ner en hel del möda i att göra. Man ska kanske börja göra egna julkort. I så fall är det nog dags att börja nu inför julen 2008. :)

Anna sa...

Åh, gud så fina!!!
Vill oxå gör såna ju!!! Varför finns inte tiden?