18 juli, 2011

Sommarlov

Ja, sommarlov har ju barnen haft en månad nu och jag älskar det. Sovmorgon de dagar man inte jobbar och när jag jobbar kväll får jag både sovmorgon och träffa barnen innan jag åker eftersom jag oftast inte åker förrän straxt efter två.
I morse sov vi ända till halv nio. Skönt efter att ha jobbat hela helgen och då gått upp klockan sex. När jag jobbar natt är det värre eftersom jag då ska hem, väcka Tillan göra henne ordning, få i henne frukost och sen lämna på dagis. Så klockan blir minst halv nio innan jag kommer hem och får sova. Då har jag dessutom de andra barnen hemma under dan. Men, man kan inte få allt :)

Igår avslutade jag dessutom senaste kursen jag läst. Projektet skickades in och det teoretiska provet skrevs. Nu väntar jag bara på beygsbedömningen. Så nu ska jag bara jobba.....

Inga kommentarer: