13 juli, 2011

Lite mycket ibland

Har inte hunnit skriva nåt här, det har varit så mycket annat. Sista veckan på kursen jag läser och ett projekt ska in i helgen samt ett prov. Mycket tid har gått till det. Sen har jag och stora tjejerna varit på äventyr. Mer om det när jag hinner tömma kameran. Jobbar gör jag ju. Ingen semester blir det när man går på vikariat. Ska iof vara ledig vecka 32 om allt går enligt planerna.

Idag har jag varit på ett förhoppningsvis givande möte. Om jag spelar mina kort rätt och sen har en himla tur så kan det nog kanske bli väldigt bra i slutändan. Mer än så kan jag inte säga just nu. (Jag gillar inte att vara kryptisk och jag gillar inte när andra är det, men jag ska förhoppningsvis komma med glada nyheter såsmåningom)

I morgon kommer tjejernas kusin och ska vara hos oss några dagar. På torsdag ska Tillan till logopeden och sen jobbar jag fredag, lördag, söndag och måndag. Jag ska försöka hinna ta itu med tvätten och städningen och trädgården också och allt annat som kommit efter sista tiden. Dygnet har helt klart alldeles för få timmar.......
Om två veckor firar vi ju Tillan som fyller 5 samt Emelie som blir 14. Måste hinna baka tills dess och sen köpa presenter.....Dessutom fyller mamma, Jenny, moster Mona och några till nu närmaste veckorna. Puh...

1 kommentar:

Jennifer Pallin sa...

Ja :) Jag tänkte det, så då kan vi scrappa tillsammans, ;)

Kram!