16 juli, 2011

Idioter

Är lite trött idag, inte bara för att det är lördag och jag börjar jobba klockan 7 utan för att några jä***a idioter till bilburna ungdomar stod utanför hos med två bilar och spelade musik samt gapade och skrek klockan 04.50 i morse samt att jag hört dom tidigare inatt också. Kommer dom en gång till så tänker jag gå ut och tala om för dom precis vad jag tycker och tänker. Tillan och Toves rum ligger mot gatan och Tillan vaknade såklart av allt liv, men la sig hos oss och lyckades somna om innan jag skulle gå upp.

Det är ett jäkla busåkande i byn. De gasar för fullt och tutar hejvilt. Det kommer inte dröja innan det händer nåt om de ska fortsätta. Rätt som det är så kommer någon att bli påkörd och jag hoppas verkligen att det inte kommer vara ett barn.

Tydligen så ingår inte hänsyn i undomarnas vokabulär nu för tiden

Inga kommentarer: