10 april, 2010

Utvärdering av Dove också

Jag fick ju även testa duschcreme från Dove. En tjock väldoftande duschcreme som löddrar bra. Huden blir inte lika uttorkad som med vanlig duschtvål. Jag tycker inte att den är lika bra som dom gör reklam för, men klart godkänd och jag jag kommer nog fortsätta att köpa den. Om det är någon som vill testa så har jag några rabattkuponger kvar.

Jag har väldigt torr hud om ofta kliar, men med Dove så känns det skillnad efter att jag duschat. Klart värt att testa för dig som inte gjort det än.

Nästa test från Buzzador blir tandcreme från Sensodyne.

Är du sugen på att få testa saker gratis???? Det som krävs är att du berättar om produkten samt lämnar en rapport efteråt.
Kika här https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Nerica

Inga kommentarer: