10 april, 2010

Loréal Youth Code utvärdering

Nu har jag testat Loréal Youth Code som jag fick från Buzzador och jag måste säga att jag är klart nöjd.
Jag fick tre olika produkter. Ett typ serum som ska vara jätteeffektivt mot rynkor, en ögoncreme och en vanlig ansiktscreme. Jag har ju inte så väldigt mycket rynkor, så den biten kan jag inte svara på om Youth Code hjälper mot. Men, den är en väldigt bra ansiktscreme. Huden blir mjuk och len. Jag som har torr hud känner en väldig skillnad. Förut har jag behövt smörja flera gånger efter varann när jag har duschat eller tvättat ansiktet, men med Youth Code så räcker det att smörja en gång.
Cremen absorberas väldigt snabbt av huden och den ser inte fet ut efteråt.

Youth Code har blivit en klar favorit hos mig och den kommer jag nog att fortsätta använda.

Inga kommentarer: