01 januari, 2010

Första dan

Ja, så var första dan på 2010 snart över. Det var lite segt att åka till jobbet i morse för det blev inte många minuters sömn i natt. Men med hjälp av mina trevliga och roliga arbetskamrater och en hel del jobb så har dan gått rätt fort. Jag har skrivit mycket och skrattat ännu mer.

Gårdagen blev trevlig. Vi åt gott och mycket, spelade Wii och pratade och skrattade massor. De andra var ute och sköt raketer, men jag och Tillan höll oss inomhus. Hon tyckte rakterna var jätteläskiga tom genom fönstret på långt håll.

Ikväll har vi haft besök av bästa svägerskan och kusinerna Bus. Sen blir det tidigt i säng är det tänkt.

Jag hoppas att 2010 ska bli ett bra år och en av mina största önskningar inför året (förutom att vi alla ska vara friska och sånt förstås) är att jag ska bli kvar på jobbet efter att mitt 6 månaders vik går ut i april.
I slutet av januari får vi besked om vi har chans att stanna åtminstånde 6 månader till......

Inga kommentarer: