12 januari, 2010

Fixa fixa fixa

Nu är vardagen igång igen. Jag har jobbat nästan hela tiden runt jul och nyår, men jag och F har pusslat så barnen har fått jullov i nästan tre veckor.
Det var trötta barn vi väckte igår morse, och det var inga större problem att få dom i säng igår kväll.

Idag jobbar jag kväll och har ägnat förmiddan åt att ringa, maila och fixa en massa. Jag har promenerat och kört ett pilates pass eftersom jag har fys på schemat. Vi har en timme i veckan betald fys som vi lägger in, så då gäller det att vara duktig. Skolarbete har jag också som inte är klart.
Innan jobbet ska jag till Team Sportia och byta en fleecetröja som var förstor och sen ett besök på KappAhl.

I morgon är det skola igen och sen jobbar jag natt hela helgen. Så det blir nog inte så mycket skrivet i bloggen.

Lägger in lite vinterbilder som jag tog på julafton när jag var ute och gick.







Inga kommentarer: