02 april, 2009

Nytt från Buzzador


Jag har fått några olika erbjudanden från Buzzador sista tiden. Först var det eniro vem ringer, men jag har fel telefon för det så jag fick tacka nej.

Sen har jag fått Flux och Flux junior. Flourskölj med coolmint smak för vuxna och fruktmint smak för barn över sex år.
Dom smakar gott tycker både vi vuxna och barn i familjen. Jag har några provflaskor om någon är intresserad.
Förhoppningsvis gör det nytta också ;)

Om den tredje kampanjen kommer i ett eget inlägg.

Vill du också ha chansen att få testa nya produkter? Gå in här och kika...
http://www.buzzador.com?refstr=Nerica&lang=se

Jag har bla testat
-Kexchoklad med apelsinsmak
-Kellogs special K
-Grillkyckling från kronfågel
-Knorr Vie Kids
-Pasta och pastasås från Kungsörnen
-Bingo
-My Demand
-Provköra en bil från Seat
mm

Det är gratis och det enda man ska göra är att berätta om produkten för släkt och vänner och sen fylla i en enkät.
Men det kan ta ett tag innan du får ditt första test. Anmäl dig så fort som möjligt så kanske det snart är din tur.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul, jag hade gärna tagit en flaska men med frakten kanske det inte lönar sig ändå?

-Åsa

Lotta sa...

Vad mycket du har testat. Vad fuskigt! :)

Ponder sa...

Och jag tycker att den smakar gammalt papper jag!!
Dottern beskrev smaken på Kids-varianten som "när man äter körsbär efter att man borstat tänderna, men inte lika surt"! :D

Anna sa...

Jag tycker oxå att den är helt ok.
Visst är det kul att få prova nya saker, även om jag på långa vägar inte provat lika mycket som du...