13 april, 2009

Sista dan

Sista dan på långledigheten och barnens påsklov är nu här. Det har inte hänt så mycket. Jag har jobbat två dagar i påsk och några dagar på lovet. Vi har varit på födelsedagskalas. Ett i fredags och ska på ett till idag.
Jag och barnen åt påsklunch hos mamma och vi har ätit alldeles för mycket godis :)
På påskafton fick barnen gå skattjakt och leta efter sina ägg. Sen fick dom varsin bok i första pris när dom hittat sitt ägg.
Jag har tvättat som en galning hela påskelgen och har mer än halverat tvätthögarna. Jag håller ju på att tvätta upp alla vinterkläder och det tar ju lite tid och plats. Plus att jag kommit efter med den vanliga tvätten. Men nu börjar det som sagt minska i tvättstugan.

Veckan som kommer innehåller jobb en dag och sen skola tre dagar.....jag som pluggat alldeles för dåligt. Jag måste verkligen skärpa till mig. En stor spark där bak skulle jag behöva....men det finns ju alltid så mycket annat som ska göras-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjong-här kom en spark i häcken-till din man då ;)

Kram Åsa

Anonym sa...

Du har fullt upp som vanligt ser jag! Hoppas det går bra med pluggandet och att du får en bra vecka i övrigt.