24 april, 2009

Packning pågår

Just nu håller jag på att packa för att lämna helgen för en scrapträff i den kungliga huvudstaden. Försökte att packa "light" för att slippa släpa en massa som man inte använder...men det lyckades inte så bra. Men jag vet att jämför jag med många andra så har jag bara en bråkdel med mig så det får väl duga.
Kul ska det bli. 100 pers som sitter och pysslar tillsammans i två dagar. Jag ska packa ihop lite kläder och annat eftersom vi (jag och Marie) ska sova hos Mia så vi slipper åka fram och tillbaka.

Kommer förhoppningsvis att ha lite kul att uppdatera pysselbloggen med när jag kommer hem på söndag kväll

Ha en trevlig helg i det soliga vädret. Jag tänker sitta inne hela helgen med gott samvete ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

va kul det lät. Väntar med spänning på resultat sen i bloggen.
Trevlig scraphelg :)

Anonym sa...

Hoppas det blev en givande och rolig helg!