05 november, 2008

Ja, jag ska.....en annan gång

Åh, jag har en hel massa som jag tänkt skriva om och en del bilder att lägga ut. Men pga väldig sömnbrist, noll ork (inte likt mig att vara såhär orkeslös), ett fruktansvärt ostädat hem och en massa annat så får det vänta.....allt får vänta känns det som.
I morgon måste jag försöka komma igång och få något gjort.

Jag vill ha orken tillbaka så det blir städat, tvätthögen minskar och julkorten blir gjorda, bloggen uppdaterad och frysen fylld med bullar och matbröd.

Vilken dag som helst.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas orken kommer tillbaka.
Men när den kommer, gör inte slut på den direkt utan spar lite.

Jag vet att detta är svårt.
har själv problem med detta dom gångerna jag kommer igång.

ta de lugnt, så kommer den säker.

Lotta sa...

Vet så väl hur det är när orken och lusten tryter. Just nu är det bara jobb för min del. Hem och liv får vi ta en annan gång.

Men var lugn... Ljusare tider väntar. :)