17 november, 2008

Solen skiner

Nollgradigt, vindstilla och SOOOOL. Har varit ute på en kortare promenad och kännt att det kanske finns hopp om livet trots att det är november.
Tillan sover ute i vagnen.
Har vårrullar i ugnen som ska ätas till lunch och snart kommer Tove hem och har Michelle med sig.

Jag har en väldigt lång "att göra" lista....egentligen..men jag ids inte idag.
Har ingen ork eller lust alls och tänker inte göra mer än nödvändigt tex plocka undan lite, fixa lite med tvätten och laga nåt gott med kyckling till kvällsmat.

Ja, och så krama och mysa lite med mina barn när dom kommer hem förstås. Hjälpa till med lite läxor och sånt.

Ikväll är det föräldramöte på Fritidsklubben. Kan inte påstå att det lockar när man jobbat fyra kvällar i rad, men eftersom jag inte varit på ett enda föräldramöte på hela hösten för att jag jobbat varje gång så är det väl dags att gå nu.
Ett helt ointressant inlägg har detta blivit, men såhär ser mitt liv ut just nu
Lägger in en liten bild från i somras..hur mycket längtar jag inte efter detta, barfotafötter i varm sand....


3 kommentarer:

Ponder sa...

Visst är det skönt när solen tittar fram mitt i novemberrusket? Det får en att inte tappa tron helt på att det kommer komma en vår igen typ! ;)

Kram!

Anonym sa...

Igår hade även vi fantastiskt väder, medan denna tisdag tyvärr bjuder på spöregn och halv storm.

Anonym sa...

Gud va härligt det ser ut men fötterna i sanden å en mysig varm sommar dag. LÄNGTAR SÅ!!!