24 februari, 2011

Sover för lite

 

mat-och-sov_33950736

Nu har jag hamnat i den där sömnfällan igen. Att inte sova. Jag har jobbat natt nu i en period och då kan jag inte sova. 
Igår förmiddag sov jag 2,5 timme eftersom jag var tvungen att åka på ett möte och idag sov jag knappt två timmar eftersom F också jobbade i natt och barnen har ju sportlov. Nu är klockan snart tio på kvällen och jag är inte trött…..
Ska tilläggas att dagarna innan har jag inte heller sovit speciellt många timmar per dygn. Förra veckan var Tillan sjuk och sov dåligt och sen har jag som sagt jobbat

De ringde från jobbet tidigare ikväll och frågade om jag kunde jobba en natt till, men jag vågar inte. Vet inte om det är så bra att vara vaken ett dygn till eftersom F jobbar flera nätter till och i morgon ska jag skjutsa barn och besiktiga bilen och därför inte hade kunnat sova då heller. Så även om jag inte gillar det så fick det bli ett nej till jobbet.

Inga kommentarer: