06 februari, 2011

Jobbande arbetslös

Tiden går och jag har fortfarande inte fått napp på något jobb. Jag har iof inte ansträngt ihjäl mig utan sökt de jobb jag  varit intresserad av.
I veckan som gick så träffade jag en jobbcoach. Blir nog bra även om första mötet inte gav så mycket. Jag har äntligen tagit tag i att skriva ihop ett bra CV som jag hoppas att jobbcoachen ska hjälpa mig att justera sen så det blir bra.
Jag funderar på att plugga igen och har börjat rodda i det också. Samtidigt så har jag ju en timanställning och ska jobba i fyra veckor framåt.....
Mycket fix och trix är det. Men jag vill ha ett riktigt jobb!!! Helst ett som jag trivs med också om jag fick bestämma. Eller att jag kommer in på utbildningen som jag vill gå.
Ja, vad som händer lär tiden utvisa.

Inga kommentarer: