16 april, 2012

Valmöjlighet ett dilemma

Jag står just nu inför ett dilemma. Två saker att välja mellan och det berör mitt liv och min framtid väldigt mycket. Men hur ska jag kunna välja? Hur vet man vilket som kommer att bli bäst? Tänk om jag väljer fel? Hur viktigt är pengar? För det är till viss del pengar inblandat.

Jag gillar inte val, bättre när saker slumpar sig så att det liksom väljer sig själv. Jag vet inte ens vem jag ska prata med, om det hjälper att prata. För ingen kan välja åt mig ändå.....

Tyvärr kan jag inte gå in på vad det handlar om just nu, men i mitt huvud snurrar det bra just nu.
I slutet av veckan kan jag nog förklara mig.  Men till dess, hjälp!!!

1 kommentar:

Lotta sa...

Stora livsavgörande val är hemska. Särskilt utan facit i hand. ;)

Lista för och nackdelar på ett papper och se vilken sida som vinner är mitt tips.

Lycka till!