20 april, 2012

Hur tänkte jag nu

Jag är utan bil just nu. Den väntar på reparation och besiktning. Aningen krångligt är det eftersom jag jobbar som jag gör, men med lite pusslande och planering så har det funkat i veckan.

Jag är van att alltid ha bil och mitt huvud är van att jag har bil.
I morgon ska vi på dop och jag har hela veckan planerat att köpa doppresent idag innan jag börjar jobba eftersom jag börjar tre. Men sen i morse kom jag ju på att jag har ju ingen bil, nä. F har ju bilen till sitt jobb, ja. Eh, va dumt det blev.
Tänk vilken vanemänniska man är.

Men dopet är halv två så vi hinner stanna på vägen och F kommer hem tidigare så jag hinner iväg till jobbet.

Här är kortet jag har gjort till dopet iaf :-)

1 kommentar:

Lollo sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.